#fizetős M0-ás

Orbán Viktor:
 

Orbán Viktor: "A népszerűséget bízzák rám"

Egy hét után újabb interjút adott Orbán Viktor a Kossuth rádiónak. Szerinte a kormány egy dologgal nem foglalkozik, ez pedig a saját népszerűsége, a drogteszt pedig lehetőség lesz a szülőknek, ha kérik az államtól. Beszélt a fizetős M0-sról is, ami szerinte a magyarok érdeke.

hvg.hu hvg.hu

A fizetős M0-s is beindította a mémgyárat
 

A fizetős M0-s is beindította a mémgyárat

Miután tegnap megjelent a hír arról, hogy január elsejétől fizetni kellene az M0-s körgyűrű használatáért is, az interneten máris megjelentek a mémek, amelyek a kormány legújabb tervét figurázzák ki.

hvg.hu hvg.hu



Megéri? Multit, vidékit, fővárosit egyformán lehúz most a kormány
 

Megéri? Multit, vidékit, fővárosit egyformán lehúz most a kormány

Két legyet ütne egy csapásra a kormány az autópályadíj kiterjesztésével: egyrészt üt még egyet a városzéli bevásárlóközpontokon, másrészt költségvetési többlet bevételre számít(hat). Az első kétségtelen, az utóbbi azonban – legalábbis a mértéke – kérdéses, mert veszteségei, illetve költségei is vannak az újításnak. Az autósoknak azonban sok szempontból nehezebb lesz, bár a kormányfő pár éve még pont az ellenkezőjéről beszélt.

Molnár Csaba - Szabó M. István Molnár Csaba - Szabó M. István


Hotel nyílhat az NGM és a Belügyminisztérium épületében?
 

Hotel nyílhat az NGM és a Belügyminisztérium épületében?

A kormány nem lát kockázatot a jövő évi büdzsében, az útdíjrendszer változtatásaiból, köztük az M0-s körgyűrű és az azon belüli gyorsforgalmi úthálózat fizetőssé tételéből 20 milliárdot várnak, és úgy számolnak, meglesz a 3-as metró felújítása is - hangzott el egy kormányzati háttérbeszélgetésen. Az ingatlanportfóliót letisztítanák, hotelbefektetők például már a belügyi és nemzetgazdasági tárca épülete iránt is érdeklődnek. A 169 milliárd forintos nagy titkolózás mögé kezdünk látni.

MTI MTI

Fizetős M0-s: a kormány vasútra, BKV-ra akarja szoktatni az embereket
 

Fizetős M0-s: a kormány vasútra, BKV-ra akarja szoktatni az embereket

Kovács Zoltán kormányszóvivő szerint a megyei útdíj-matricák bevezetése jelentős könnyebbséget jelent a forgalomban részt vevőknek, az M0-s autóút egy részére kiterjesztett térítési kötelezettség miatt pedig nem nő a budapesti belvárosi forgalom. Azt is mondta, a kormány célja, hogy a vasúti és budapesti közösségi közlekedésre szoktassák az embereket. Azt még számolják, mekkora bevétel várható az M0-s és bevezető szakaszok fizetőssé tételéből.

MTI MTI


És már megint a pénzünk kell a kormánynak
 

És már megint a pénzünk kell a kormánynak

Világviszonylatban is kimagasló áfa, csipszadó, közmű-, banki tranzakciós adó, kötelező kamarai tagdíj, evaemelés és járulékemelések, már a szappant és a művirágot is díjjal terhelik, a banki betét után az állam is lecsíp magának egy kicsit – többtucatnyi tehernövelést tud felmutatni az "adócsökkentések kormánya". Most újabb bőrt húz le az emberekről. Íme, a lista.

hvg.hu hvg.hu

Fideszes polgármester kelt ki a fizetős M0-s ellen
 

Fideszes polgármester kelt ki a fizetős M0-s ellen

Bús Balázs III. kerületi polgármester javasolni fogja, hogy a fizetős szakaszból emeljék ki a Megyeri hidat. Szerinte a Megyeri híd városi híd funkciót is betölt, így a fővárosi közlekedésből való kiiktatása a kerületi forgalom növekedését és a környezetszennyezés növekedését fogja jelenteni.

hvg.hu hvg.hu


Fizetős M0-ás - további súlyos részletek az NFM-től
 

Fizetős M0-ás - további súlyos részletek az NFM-től

Az M0-ás fizetőssé tételéről szóló közleményt a fejlesztési tárca csupa örömhírrel kezdi: bevezetik a megyei matricát és nem drágulnak a távolságibusz-, valamint a vonatjegyek. A januártól minimális türelmi idővel bevezetett változásoknak azonban bőven lesznek kárvallottjai. A több mint 7 utas szállítására alkalmas kisbuszok például a jelenlegi összeg kétszeresét fizetik jövőre a 10 napos matricáért, és ezentúl a nem személyautók mögé kötött utánfutókért is fizetni kell, nem is keveset.

hvg.hu hvg.hu